<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
شهر مادری:اندیمشک...ما را در سایت شهر مادری:اندیمشک دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 13 تاريخ: چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت: 7:41
آدم از یک جایی به بعد ناامید می شود.مجبورم یک مدت بروم و دنبال امید بگردم.شاید یک هفته بعد،شاید یک ماه بعد و شاید یک سال بعد برگردم.شاید کانال بزنم و دوستانم را دعوت کنم.شاید آدرس اینجا را عوض کردم.شاید برگردم بلاگفا.نمی دانم.تنها چیزی که میدانم این است که دوستتان دارم و ممنونم از اینکه همراهم بودید.
پ.ن:نظرها و ونوشته هایتان را می خوانم. شاید نظر هم بگذارم ولی ترجیح می دهم مدتی ننویسم.
ما را در سایت شهر مادری:اندیمشک دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت: 7:41